کوالکام از تراشه اسنپدراگون 768G رونمایی کرد
نوشته شده توسط : ساحل

چندی پیش اخباری منتشر شد که گوشی هوشمندی از ردمی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 768G مشاهده شده است. بعد از مدتی نیز افشاگری وجود چنین تراشه‌ای را تأیید کرد.

حال، شرکت کوالکام از جدیدترین تراشه خود، اسنپدراگون 768G رونمایی کرده است که اطلاعات منتشر‌شده قبلی را تأیید می‌کند. اسنپدراگون 768G درواقع نسخه‌ای تقویت‌شده از اسنپدراگون 765G است که مهم‌ترین تفاوت آن در بهبود عملکرد پردازنده گرافیکی خلاصه می‌شود.

اسنپدراگون 765G در دسامبر سال ۲۰۱۹ رونمایی شد و مخصوص محصولاتی به شمار می‌رفت که مناسب گیمینگ هستند. اسنپدراگون 765G در کنار نسخه استاندارد اسنپدراگون ۷۶۵ و همچنین پرچم‌دار شرکت کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ در حالی معرفی شد که علاوه بر برخورداری از عملکردی قابل‌توجه، امکان پشتیبانی از فناوری ارتباطات 5G را نیز ارائه می‌داد؛ البته با این تفاوت که مودم 5G روی تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ و 765G کار گذاشته شده است؛ اما اسنپدراگون ۸۶۵ به مودمی جداگانه برای برخورداری از ارتباطات 5G نیاز دارد.

تفاوت اصلی میان دو تراشه اسنپدراگون ۷۶۵ و 765G در برخورداری مدل گیمینگ از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۲۰ بود و باعث می‌شد که اسنپدراگون 765G در پردازش داده‌های گرافیکی تا ۲۰ درصد نسبت به نسخه استاندارد عملکرد بهتری داشته باشد.

 

 منبع: 




:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: